Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Skargi, wnioski, zapytania do urzędu:
Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00
- tel/fax 42 643-14-15
- e-mail: kontakt@lo31.elodz.edu.pl
Sposoby załatwiania spraw w XXXI Liceum Ogolnokształcącym im. L. Zamenhofa w Łodzi.
- Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów,udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
- Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, faksem lub elektronicznie. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
- Wszystkie sprawy wpływające przekazywane są Dyrektorowi Szkoły na bieżąco. Dyrektor podejmuje decyzje o kolejności i sposobie ich załatwiania. Ponadto sekretariat wykonuje:
- Zapisy oraz wypisy uczniów.
- Wydaje legitymację.
- Wydaje duplikaty legitymacji oraz duplikatów innych dokumentów, osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć w sekretariacie szkoły stosowne podanie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, koszt wydawania duplikatów jest odpłatny. Aby uzyskać zwolnienie z zajęć W-F należy dostarczyć do sekretariatu:
- podanie rodziców o zwolnienie dziecka z zajęć z podpisem wychowawcy i nauczyciela prowadzącego zajęcia W-F,
- opinia – zaświadczenie od lekarza. Na podstawie dokumentów dyrektor szkoły wydaje decyzję o zwolnieniu ucznia z zajęć sportowych.
Ponadto sekretariat wykonuje zadania i inne plecenia zlecone przez dyrektora oraz wynikające z działalności statutowej szkoły.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 15-06-2016 - Edycja treści
- 20-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 20-12-2010 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 673